Ці правила визначають порядок подання скарг на товари, придбані в нашому магазині, та отримання заміни товару або його деталей. Покупець має право подати скаргу на товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару.
Підстави для подання скарг
Скарга може бути подана у таких випадках:
- Товар має виробничі дефекти.
- Товар не відповідає заявленим характеристикам.
- Товар отриманий у пошкодженому стані.
- Не комплектність товару (відсутність деталей, аксесуарів тощо).
Порядок подання скарги
Для подання скарги покупець повинен:
- Заповнити форму скарги на нашому сайті або звернутися до нашого сервісного центру.
- Надати фотографії або відеозаписи, що підтверджують дефекти або пошкодження товару.
Заміна товару/деталі
У разі визнання скарги обґрунтованою, покупець має право на:
- Заміни товару на аналогічний
- Заміни дефектної деталі товару
Термін заміни товару або деталі становить до 14 календарних днів з моменту прийняття рішення про заміну.
Виключення
Скарги не приймаються у таких випадках:
- Наявність слідів самостійного ремонту товару покупцем.
Залишились питання?
Для будь-яких додаткових питань або уточнень щодо подання рекламації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки: +38 095 503 3125 [email protected]